Illuminati

Forum zmieni wygląd po zalogowaniu ;)


#1 2008-03-15 19:00:38

Myris

Gość

Krwawe Elfy

http://img292.imageshack.us/img292/5944/bannbetj3.jpg

Rasa: Blood Elves (Krwawe Elfy)
Frakcja: Horda
Stolica: Silvermoon
Język: Sindassi
Przywódca: książę Kael'thas Sunstrider
Mount: cockatrice (możliwe przy exalted: skeletal horse, raptor, wolf, kodo)
Dostępne klasy: Hunter, Mage, Paladin, Priest, Rogue, Warlock

Raciale:

- Arcane Affinity - Enchanting zwiększone o 15 punktów - maksimum wynosi 390 zamiast 375

- Arcane Torrent (powiązane z Mana Tap) - wrogowie w zasięgu 8 jardów są na 2 sekundy uciszeni (silence, nie mogą rzucać czarów), a postać otrzymuje 20 energii (Rogue) lub 12-161 (1-70 lvl) many za każdy ładunek Mana Tap - dobry sposób na przerwanie czaru casterowi i malutki bonus do many

- Magic Resistance - wszystkie resistance zwiększone o 5 - miły bonus

- Mana Tap - wysysa (nie jest pewne czy regeneruje rzucającemu, prawdopodobnie nie) z przeciwnika 50-??? (1-70 lvl) many i stwarza jeden ładunek do wykorzystania przez Arcane Torrent (maks. 3 ładunki) przez następne 10 minut, cooldown 30 sekund - przydatna umiejętność w PvE, w duelach nie będzie czasu na gromadzenie ładunków


Inne informacje:

Krwawe Elfy pojawiają się razem z dodatkiem Burning Crusade. Krwawe Elfy i Nocne Elfy łączy ta sama przeszłość, ale dzieli stosunek do magii, Nocne Elfy jej nienawidzą, a Krwawe nie potrafią bez niej żyć. Te uzależnienie doprowadziło do wygnania Blood Elfów, które wtedy jeszcze nazywane były Highborne lub - później - High Elfami - Queldorei. Highborne po stworzeniu stolicy Quel'Thalas (daleko na północ od Lordearon) sprzymierzyły się z rasą ludzką i nauczyły ją władania magią, tym samym rozprzestrzeniając magię po całej frakcji Alliance. Korzystali z pomocy ludzi w walce z atakującymi ich nową stolicę Leśnymi Trollami (imperium Amani) i wspomogli Alliance podczas Drugiej Wojny. Dla sprzeciwu wobec kultury Nocnych Elfów przestawiły się na tryb dzienny i stworzyły Sunwell korzystając z wody zabranej z Well of Eternity, która dostarczała im magicznej siły pod dostatkiem. Wkrótce, w związku z funkcjonowaniem w porządku dziennym, ich skóra rozjaśniła się. Po wielu latach Highborne zerwali z pomaganiem ludzkiej rasie, a ze względu na zniszczenie ich miasta (i źródła ich energii - Sunwell) przez Scourge Lich Kinga, cząstka ocalałych Elfów (które poprzysięgły zemstę i ze względu na wiele ofiar wśród swoich, zmieniły nazwę na Sindorei - "Krwawe Elfy") musiała znaleźć nowy dom i nowe "Sunwell". Zdesperowane zaakceptowały pomoc od rasy Naga, co uznane zostało przez Alliance za zdradę. W ten sposób Blood Elfy opuściły szeregi Alliance.
Książę Sunstrider poprowadził następnie swoje siostry i braci przez portal do Outlandu, gdzie napotkali na Draenei i rozpoczęli z nimi wojnę. Tam również napotkali na Illidana, który obiecał im nowe źródło energii. Ponadto, podczas pobytu w Outland wyssali energię Światła od Naaru, aby móc wykorzystywać ją mimo braku ascetyzmu czy wiary w Światło i w łatwy sposób posiąść moc Paladinów. Razem z Naga podbili Outland i wyruszyli wyrównać rachunki z Lich Kingem. Ta misja nie powiodła się, odzyskali za to swoje Quel'Thalas.

W konsekwencji wielu Krwawych Elfów pozostało w Azeroth, reszta zasiedla Outland z samym księciem na czele.
Z Hordą łączy ich kilka rzeczy, głównie fakt, iż ich wspólnym wrogiem jest Alliance. Orkowie i Taureni sympatyzują z Krawymi Elfami. Trolle zachowują do nich dystans (mniejsze zaufanie do Elfów). Z Forsaken jest jeszcze gorzej (podczas targów E3 na panelu reputacji nie było nawet Undercity!), gdyż to właśnie undeadzi zniszczyli miasto Quel'Thalas i Sunwell. Ich nienawiść do nieumarłych jest ogromna. Sytuację ratuje jednak fakt, iż Forsaken są wolni od wpływów Lich Kinga, a wśród nich znajduje się kilku nieumarłych High Elfów, z Sylvanas na czele, która była jedną z bliskich księciu Kael'thasowi Sunstriderowi osób.
Ze względu na wielkie uzależnienie od magii, Blood Elfy mogą być Mage'ami. Ucieczka do mrocznych źródeł energii (demonów) daje im możliwość bycia Warlockami. Wyssana moc Światła od Naaru daje im potencjał do zostania Priestem lub Paladinem.


Powody, dla których Gracz nie może zostać Blood Elf Warriorem (jako jedyna rasa, BE nie mogą mieć Warów!):
- wybór sprowadzał się do "Hunter albo Warrior"; Hunterów w Hordzie jest znacznie mniej niż Warriorów, dla usprawnienia balance względem Alliance, Warrior musiał wylecieć.
- Horda ma tak wiele Warriorów ze względu na świetne duo Shaman, który stawia Windfury totem + Fury Warrior, co daje bardzo duże ilości dmg. Ponieważ Alliance dostaje Shamanów, a ma stosunkowo małą ilość Warriorów, Blizzard postanowił zmniejszyć ich potencjalną przyszłą liczbę w Hordzie aby bardziej wyrównać szanse
- Krwawe Elfy są najsłabszą fizycznie rasą Hordy (jednak mimo tego są w stanie być Paladinami)
- Więź z magią sprawiła, iż wszystkie klasy używają many (oprócz Rogue, który jednak korzysta z energii i wrodzonej zwinności Elfów)

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbusy Passau nieuki